Dyplomy, egzamin dyplomowy

Dziekanat Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki informuje, iż zostały zatwierdzone terminy obron dla studentów na kierunkach: Fizyka techniczna, Inżynieria materiałowa oraz Nanotechnologie i nanomateriały  w semestrze letnim, w roku akademickim 2022/2023 przez Prodziekana ds. studenckich – dr. inż. Marka Nykla.

Uwaga!  Egzaminy dyplomowe odbędą się w trybie stacjonarnym:

1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej)

– 20, 22, 27, 30 czerwca oraz 4 lipca 2023 roku

2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki)

– 29 czerwca 2023 roku oraz 28 września 2023 roku

————————————————

Uwaga! Analiza antyplagiatowa pracy w systemie Antyplagiat zajmuje zazwyczaj od 1 – 48 godzin, a zatem cały proces od momentu dodania przez studenta pracy, aż do uzyskania raportu podobieństwa i Raportu z Badania antyplagiatowego JSA – może potrwać kilka dni.

Uwaga! Należy zwrócić uwagę, aby wszystkie dokumenty zamieszczone w systemie antyplagiatowym były kompletne i podpisane.

Uwaga! Temat pracy dyplomowej bezwzględnie musi być identyczny z podanym przez studenta w deklaracji wyboru tematu pracy dyplomowej (lub w deklaracji zmiany tematu pracy dyplomowej) oraz w systemie eHMS (każda strona pracy dyplomowej musi być ponumerowana).

Uwaga! Należy zwrócić uwagę, czy na dokumentach jest wpisana właściwa nazwa jednostki dyplomującej:

1/ kierunek: Inżynieria materiałowa (Katedra Inżynierii Materiałowej),

2/ kierunki: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały (Katedra Fizyki). 

Komplet dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia egzaminu dyplomowego
w semestrze letnim, w roku akademickim 2022/2023

Student

  1. Należy wgrać do systemu ASAP/JSA plik z pracą dyplomową w formacie PDF – strona tytułowa pracy (nowy wzór) – bezwzględnie należy zwrócić uwagę, czy widnieje na niej prawidłowa nazwa jednostki dyplomującej

    Uwaga! Nowy schemat pisania pracy dyplomowej (należy również zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi m.in. formatu zapisu pliku pracy dyplomowej, maksymalnej wielkości załączonego pliku, czy zmniejszenie zbyt dużego pliku)
    Uwaga! Na stronie tytułowej pracy dyplomowej student zamieszcza nr albumu
  2. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu pracy dyplomowej – dokument należy pobrać z systemu ASAP (z zakładki: „Do druku”) po wstawieniu pracy do systemu

    Uwaga! Niniejszy dokument należy wydrukować, uzupełnić właściwymi podpisami oraz złożyć w swojej Katedrze
  3. Jeżeli nie złożono – Deklaracja wyboru tematu pracy dyplomowej, jeżeli dotyczy: deklaracja zmiany tematu pracy dyplomowej (złożona w Dziekanacie WIMiF najpóźniej 14 dni przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego)
  4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  5. Wniosek o wydanie kompletu dyplomu ukończenia studiów wraz z suplementem do dyplomu oraz ich odpisami
  6. Karta osiągnięć studenta – dołączona dodatkowo w przypadku uzyskania odpowiednich osiągnięć i nagród: naukowych, sportowych i artystycznych, które mają się znaleźć w suplemencie do dyplomu ukończenia studiów
  7. Dowód przelewu dot. opłaty za dyplom  na indywidualne konto w Wirtualnym Dziekanacie (100 zł z odpisem w j. obcym lub 60 zł jedynie w języku polskim) – dotyczy jedynie studentów 1. stopnia, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2018/2019 lub w latach wcześniejszych.
  8. Karta odejścia (Obiegówka)
    Istnieje możliwość uzyskania pieczątki zdalnie z Biura Karier PK oraz z Biblioteki PK – pisząc na adres mailowy:
    – kariery@multi-test.pk.edu.pl
    – wypozyczalnia.bpk@multi-test.pk.edu.pl

Promotor

  1. Oświadczenie promotora w sprawie dopuszczenia studenta do egzaminu dyplomowego wraz z pierwszą stroną Raportu podobieństwa
  2. Ogólny Raport z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – 3 strony

    Uwaga! Ocena z przedmiotu: Przygotowanie pracy dyplomowej wpisana na protokole dla danego studenta w eHMS – nie może być wcześniejsza, niż data wygenerowanego raportu ogólnego w ASAP)
    Uwaga! Aby uzyskać raport ogólny z badania antyplagiatowego w JSA/ASAP – promotor musi wysłać pracę dyplomową studenta do analizy, po czym zaakceptować otrzymany wynik
  3. Opinia promotora pracy dyplomowej

    Uwaga! Promotor wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany).

Student / Promotor / Recenzent

  1. Druk uzgodnionej oceny pracy z podpisem promotora i recenzenta wraz z informacją odnośnie miejsca przechowywania pracy dyplomowej (w formacie PDF)

Recenzent

  1. Opinia recenzenta pracy dyplomowej

    Uwaga! Recenzent wypełnia w systemie antyplagiatowym formularz online (funkcjonalność dodawania plików została wycofana), po wydruku – dokument należy podpisać i dostarczyć do odpowiedniej Katedry (na wydruku pojawi się data wypełnienia dokumentu i nie ma możliwości jej zmiany).

Komplet p/w wymienionych oryginalnych dokumentów wymaganych do podejścia do egzaminu dyplomowego oraz legitymację studencką – należy złożyć u pracownika jednostki dyplomującej najpóźniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia egzaminu dyplomowego.

————————————————

Dokumenty w formie papierowej należy złożyć osobiście (za zgodą pracownika jednostki dyplomującej będzie można je przesłać pocztą/kurierem) – po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z  pracownikami:
– inż. Zofia Budecka-Bernard, kierunek: Fizyka techniczna oraz Nanotechnologie i nanomateriały(z.budecka@multi-test.pk.edu.pl)
mgr inż. Olga Zabłocka-Bokwa, kierunek: Inżynieria materiałowa(olga.zablocka-bokwa@multi-test.pk.edu.pl)

Uwaga! Przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego student jest zobowiązany do uregulowania wszelkich zaległości finansowych wobec Uczelni.

Uwaga! Studenci nie składają zdjęć oraz papierowej wersji pracy dyplomowej w Jednostkach dyplomujących/Dziekanacie.


Terminy obron w Katedrze Inżynierii Materiałowej oraz składy komisji (semestr letni w roku akademickim 2022/23) !

– 27 czerwca 2023 roku (wtorek)

– 30 czerwca 2023 roku (piątek):

– 04 lipca 2023 roku (wtorek)


Uwaga studenci 2. semestru II stopnia !

Propozycje tematów prac dyplomowych (magisterskichz Katedry Inżynierii Materiałowej na WIMiF w semestrze letnim, w roku akademickim 2022/2023.


Dziekanat WIMiF prosi o zapoznanie się z p/n informacjami:

– ZARZĄDZENIEM NR 15 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 18 lutego 2022 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK,

– ZARZĄDZENIEM NR 18 Rektora Politechniki Krakowskiej z dnia 24 lutego 2022 r., dotyczącym zmiany Zarządzenia nr 15 Rektora PK z 18 lutego 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu antyplagiatowego oraz Procedury weryfikacji i archiwizacji prac dyplomowych w Akademickim Systemie Archiwizacji Prac na PK.

 Regulamin antyplagiatowy z dnia 24 lutego 2022 r.

———————

Uwaga !!! Nowe wzory dokumentów !!!


Szanowni Państwo,

Bardzo proszę o kontakt w przypadku nieprawidłowej nazwy wydziału w JSA/ASAP. To ważne przed wgraniem przez Państwa pracy dyplomowej do systemu.

W przypadku zauważenia p/w błędu – uprzejmie proszę o kontakt: swojtkiewicz@multi-test.pk.edu.pl


Ułatwienia dostępu:

Kontrast

Powiększ tekst

Zwiększ odstępy

Użyj czytelnych czcionek

Powiększ kursor

Podświetlenie linków

Zatrzymaj animacje

Resetuj ustawienia

Ułatwienia dostępu:
Kontrast
Powiększ tekst
Zwiększ odstępy
Użyj czytelnych czcionek
Powiększ kursor
Podświetlenie linków
Zatrzymaj animacje
Resetuj ustawienia
Scroll to Top